niedziela, 15 grudnia 2013

Inspiration: Christmas

Jak byłam mała, oczekiwania na Święta ciągnęły się zawsze w nieskończoność. Obecnie czas leci tak szybciutko, że nawet nie wiem kiedy minęło pół grudnia! Tak bym chciała spowolnić ten miesiąc, by czekanie na Boże Narodzenie znów nabrało tego klimatu co kiedyś.

Jestem w niedoczasie we wszelkich świątecznych robotach. Grudniownik, ozdoby na choinkę, hafty, projekty, a nawet prezent dla siostry - wszystko stoi w miejscu. Liceum i zbliżający się koniec pierwszego semestru musi być na pierwszym planie przez co ograniczone są moje "głupawki" (głupawki to stwierdzenie na rękodzielnicze działania przez moją ulubioną sprzedawczynię w pasmanterii).

Aby nie zanudzić Was, sypnę trochę inspiracjami.





źródło: pinterest.com


Pozdrawiam,
Julia Elena



3 komentarze:

  1. Mój prezent stoi w miejscu?????!!!! NIE MOŻE TO BYĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gratuluję wygranego candy :) Podobają mi się te śnieżynki na drewienkach, zrób takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe sa twoje inspiracje , piekne i gustowne , masz niesamowite wyczucie klimatu i to co robisz wcale nie sa gupawkami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...