sobota, 19 lipca 2014

Haul zakupowy, czyli lipcowe zakupy włóczkowe #1 oraz sklep wloczkowo.pl

Uwielbiam przeglądać na blogach tzw. 'haule zakupowe', czyli zbiór rzeczy kupionych ostatnio. Niezależnie, czy są to kosmetyki, ubrania, czy to co tygryski lubią najbardziej (rękodzielnicze przydasie i włóczki!). Dlatego dziś będzie o moich własnych zakupach z lipca i przy okazji recenzja sklepu internetowego wloczkowo.pl (to nie jest wpis sponsorowany!), w którym dokonałam czystki portfela.


Na początek dwa motki włóczki Bomull-Lin, czyli cudownej mieszanki lnu oraz bawełny. Zamierzam wydziergać z niej podkładki pod kubki, będą miały piękny rustykalny charakter!


Już od dawna polowałam na Paris! Jako, że ciężko było mi się zdecydować, wybrałam kilka różnych kolorów. Wszystkie są piękne, a zamierzam z nich zrobić drobne ozdoby :)


Chyba z rozpędu do koszyka wrzuciłam także Cotton Light z myślą o dzierganiu z nich ozdób na Boże Narodzenie. Nie, stanowczo nie jest na to za wcześnie! :)


Tyle skarbów <3


Zawsze chciałam spróbować szydełek z rączką i muszę stwierdzić, że już pokochałam Knit Pro! W przyszłości sprezentuję sobie cały zestaw! Kupiłam także igły oraz markery, zawsze mogą się przydać!


Sklep Włóczkowo oferuje produkty firmy Drops oraz akcesoria KnitPro, PONY oraz Prym.
Ze sklepu korzystałam już drugi raz i zawsze robiłam pewne problemy. Za pierwszym razem domagałam się większej ilości włóczki, którą obsługa sklepu dla mnie domówiła i szybciutko poinformowała mnie o dostawie na maila. Tym razem złożyłam zamówienie, jednak po chwili zorientowałam się, że nie wrzuciłam do koszyka dwóch produktów - po skontaktowaniu się ze sklepem, szybko dostałam odpowiedź o poprawieniu zawartości mojego zamówienia. Obsługa sklepu miała do mnie cierpliwość, dziękuję!
Paczka została wysłana w poniedziałek (zamówienie złożyłam przed weekendem - w piątek), listonosz zapukał do drzwi we wtorek. Lubię to! :)
Warto dodać, że możliwy jest także odbiór osobisty w Białymstoku, z tej opcji chętnie skorzystam w ciągu roku szkolnego, bo wtedy częściej będę w tym mieście.

Nie ma co ukrywać, że na zakup takiej ilości bawełnianej włóczki skusiła mnie promocja Drops Supersale! Trwa ona do końca lipca, dlatego radzę nie zwlekać :)

Podsumowując, uwielbiam robić zakupy na wloczkowo.pl, bo kontakt ze sklepem jest łatwy i przyjemny, w ofercie moja ulubiona włóczka Drops, na którą często są sezonowe promocje, a wysyłka zamówienia odbywa się szybciutko!


Za jakiś czas przygotuję więcej recenzji!
Pozdrawiam,
Julia Elena

1 komentarz:

  1. Cudowne zakupy! Te rustykalne włóczki szczególnie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...